🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 110

(ثبت: 219047) آذر 18, 1398 
شعر : شماره 110

دست تکان میدهم
برای قطاری که
جیغ می کشد
تنهایی ام را
————–

ابوالقاسم کریمی – فرزندزمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. درود بر شما استاد.
    ایجاز و معنا زدایی و صور خیال در شعر به این کوتاهی اعجاز است.
    قلمتان نویسا

نظرها
  1. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    جناب آقای ابوالقاسم کریمی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    🍃🌸🍃

    • علی معصومی

      آذر 18, 1398

      درود و ارادت
      ارجمند

      👏👏👏👏👏
      🌸👍🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا