🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر : شماره 114

(ثبت: 219489) آذر 26, 1398 
شعر : شماره 114

صداقت
سادگی نیست
مذهبی ست ،
با پیروان کم

____________
ابوالقاسم کریمی – فرزند زمین
دوشنبه 25 آذر 1398
تهران – ورامین
ساعت 04:53

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 26, 1398

    سلام
    نه یک درود
    درودی جاری و ابدی بر شما
    جدل با سخن حق نکنیم.
    حضرت حافظ

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. دست مریزاد استاد

    ابتدا و انتهای مکتبی با صداقت و راستی همراه است …

    درودها

    تقدیمی : 🌸

    طنز اجتماعی تک بیتی

    ساده بودم ز مردمی نادان
    توسری خورده سادگی راندم

    ولی اله بایبوردی

    🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  3. مينا امينی

    آذر 26, 1398

    “یا”

    صداقت

    مذهبی ست

    با

    پیروان کم …

    درود بزرگوار
    مانا باشید به مهر💐

  4. علی معصومی

    آذر 26, 1398

    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. محمدعلی رضاپور

    آذر 26, 1398

    درودتان🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا