🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر شماره 152

(ثبت: 253273) آذر 1, 1401 

 

تو شب بودی ، طلوعم را دریدی
جدایی را به چشمانم دمیدی
برای دیدن غم خوردن من
درون باغ افکارم دویدی

یا

تو شب بودی , طلوعم را دریدی
درون باغ افکارم دویدی
برای دیدن غم خوردن من
جدایی را به چشمانم دمیدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 1, 1401

    سلام

    هر جور بنویسی زیباست

    در پناه خدا ❤️

  2. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    درود بر شما

    درد را از هر طرف بخوانی درد است

    زیبا سرودید

    زنده باشید

    💐👏👏👏🌺

  3. درود بر شما زیباسروده اید
    💐💐💐🌿

  4. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    درود بر شما

    جالب بود🌺

    پایدار باشید🌸🌺

  5. فریبا نوری

    آذر 1, 1401

    درود جناب کریمی گرانقدر
    هر دو زیبا بود . من دومی را بیشتر دوست داشتم به سلیقه.

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا