🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کوتاه

(ثبت: 270250) خرداد 20, 1403 
شعر کوتاه

 

در کوچه ی بن بست استبداد،
کودک سکوت،
با سنگ واژه ی ترس،
پرنده ی فریاد را کشته ،
بر شاخه ی درخت شعر شاعران !

مهدی بابایی ( سوشیانت )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 21, 1403

    سلام

    کوتاه قابل تأملی ست🌹

    • مهدی بابایی

      خرداد 22, 1403

      درود و سپاس استاد ارجمند🙏🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا