🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عیدی امسال من

(ثبت: 268420) اسفند 26, 1402 
عیدی امسال من

عیدیِ امسالِ من

نوروزِ امسال از خدا
فقط سلامتی می‌خوام

برای عیدی از خدا
یه کیفِ صورتی می‌خوام

من از خدای مهربون
یه چیزِ قیمتی می‌خوام

زیارتِ امام رضا (ع)
غذایِ حضرتی می‌خوام

ازَش بَراتِ کربلا
یه مُهرِ تُربتی می‌خوام

ظهورِ صاحِبَ الزَّمان (عج)
دلی ولایتی می‌خوام

می‌خوام که سربازِش باشم
یا رب لیاقتی می‌خوام

برای حفظِ چادرم
خدایا قدرتی می‌خوام

من از تو ایمانِ قوی
صَبری و طاقتی می‌خوام

برای مردمِ وطن
رِفاه و راحتی می‌خوام

بارون و برف و هم زِ تو
که نورِ رحمتی می‌خوام

 

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا