🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کوپایه

(ثبت: 259674) اردیبهشت 26, 1402 

 

شعر کوپایه، سبک دل دارد

مخصوصا

وقتی آرام و ناز می بارد

من نمی دانم

ما چرا بی خیال می گذریم

از نظرگاه عشق

 

ن. پ: کوپایه (کوتاه شده ی کوهپایه)

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اردیبهشت 26, 1402

    سلام و درودشادکام باشید۸👏👏

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 26, 1402

      سلام و درود و سپاس تان و همچنین 🌷🌷🌷🌹

  2. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 26, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد زیباست
    🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 27, 1402

      درود و سپاس تان استاد بزرگوار
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان 🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا