🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 226887) خرداد 1, 1399 

 

– شعر:

تو،،،
شــاعری!
وَ من؛
تندیسِ شــعرهایت!

#لیلا_طیبی(رها)
#کتاب_عشق_پایکوبی_میکند!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    خرداد 1, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • لیلا طیبی

      خرداد 2, 1399

      سلام و درود
      🙏🙏🙏🙏
      سپاس از حضورتان
      👏👏👏👏
      شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا