🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر

(ثبت: 241488) شهریور 8, 1400 

 

ذهنم آبستنِ فکری‌ست؛ بدیع!
به مامایی‌اش آمده،،،
[قلم]!!!
شاید یلانی دگربار،
چُنان “رستم” و “سهراب”
از “تهمیه”‌ی شعرم
–زاده شوند.

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    شهریور 8, 1400

    ان شاء الله

    • لیلا طیبی

      شهریور 8, 1400

      🙏🙏🙏🙏🙏در پناه خدا

  2. درود برشما🌺🌺🌺

    • لیلا طیبی

      شهریور 8, 1400

      سپاس از حضورتان🙏🙏🙏🙏🌹

  3. مصطفی ناصری

    شهریور 11, 1400

    بسیار زیبا بود بانو 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا