🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعله

(ثبت: 227300) خرداد 11, 1399 

(شعله)

در میان شعله مهر سر گرمم بکن
چهره بنما بکمال عشق خندانم بکن

روز شب می نشینم با یاد تو جز رندانم بکن
شب نشین راز تو یک نفس پنهانم بکن

رشته کلامم، با غرور ساطور زدند
در آتش دیدار تو چون شمعی افشانم بکن

در شب هجران تو اعتمادی در سر گرفت
این دلم چون منور گشت ،بی نقصانم بکن

من میان درد و حسرت ز هجرت سوختم
چون حسودان حسادت می برن شادابم بکن

منوچهر فتیان پور (راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    سلام و درود

    بسیار زیبا

    لذت بردم

    در پتاه خدا 🌿👏👏👏🌿لذت بردم

  2. رسول رشیدی راد

    خرداد 11, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1399

    اصلاخیه
    قرن 14 شمسی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا