🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعوری شاعری والا به حدّی جان من دانی

(ثبت: 213510) شهریور 21, 1398 
شعوری شاعری والا به حدّی جان من دانی

به هم ریزم به خود ، بینم توانی هست و امکان لا
چو شمعی محفلی باشم که نورم پخش شد هر جا

نهایت دردها دارم ، چه گویم ؟ دردِ پنهان را
هدف خدمت به خلقی را که عمران خانه ای آبا

هزاران آرزو دارم ، هدفمندانه ، امّا ، حیف
که حتّی آرزویی یک ، نه برآورده شد جانا

قلم هر چند دارد هان رسالت سرزمینی هان
ببینم ، حُکم شد جاری ، عملکردی نشد،پیدا

کدامین عاقلی خشنود در این دار دنیایی
کدامین فرد را بینی ؟خدایی تا که استیفا

شعوری شاعری والا به حدّی جان من دانی
که همچون انبیایی ، اولیا ، تبلیغ مردم را

چه گویی بس کنی والی هدف ، گر ائده آل امّا
عملکردی نمی بینم ، جهانی ، غرقِ این دنیا

ولی اله بایبوردی

24 / 05 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 21, 1398

    با سلام و درود خدمت شما
    بهره مند شدم از حضورتون

    کدامین عاقلی خشنود در این دار دنیایی
    کدامین فرد را بینی ؟خدایی تا که استیفا

    شعوری شاعری والا به حدّی جان من دانی
    که همچون انبیایی ، اولیا ، تبلیغ مردم را
    🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 21, 1398

      سلام

      استاد رشیدی راد

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌺

  2. علی معصومی

    شهریور 21, 1398

    سلام و درود
    🌿🌹🌹❤️❤️❤️

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 21, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌺🌸🌹🌹🌹

  3. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 21, 1398

    … سلام استاد احسنت…
    همه کاش قدر لباس شاعری را را بدانند!

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      تقدیمی : 🌷

      دوزخی با آه سوزم ، آن چنان
      با یک آهم محو دوزخ را همان

      اهلِ عالم را بَرم ، جانب بهشت
      در همان جایی که آدم بوده هان

      ولی اله بایبوردی

      22 / 06 / 1398

      🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  4. درود بر شما استاد گرانقدر

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 22, 1398

      سلام

      استاد چهار محالی گرامی

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌷🌸🌸🌿💐🌿

  5. رسول رشیدی راد

    شهریور 23, 1398

    🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا