🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شـــو یــلــدا ==جــشــن شـــادی

(ثبت: 401) آذر 30, 1394 
شـــو یــلــدا ==جــشــن شـــادی

شو  یلدا  مرا یادی  نکردی

به  کام  تلخ  مو شربت  نکردی

دل  تاته  بود  مجنون  یارش

چرا یادم  همی  غربت  نکردی

***         ***         ****

یه  دلداری  چه   مو  دیونه   داری

یه مجنونی  چه  مو بی خونه  داری

شو یدا مرا دعوت کن  ای  یار

اگر برای  دیدنُم  گل  بونه  کردی

****         ****        ****

شو  یلدا   مرا   یاد  کنید

و دعایی دل  ما  شاد کنید

رسم  یلدا  چه  نکو  بادا

جشن شادی از نو بنیاد کنید

***         ****        ****

سلام و درود بر همه  کاکا و ددیلم

شو یلداتون  مبارک  گوارای وجودتان باد

تاته دشمن زیاری

آذر 1394

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):