🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شقایق

(ثبت: 245457) اسفند 7, 1400 

 

بوی عرفان

زندگی با تو برایم بوی عرفان و

شقایق می دهد

بی تو امّا:

بوی عرفان و شقایق حس قبرستان دهد

 

حسن سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا