🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شناخت

(ثبت: 229053) تیر 18, 1399 
شناخت

 

بی بویایی ات
حسّ شناخت فصل
ابترست
چون باید رسید
به
بوم هماغوشی بو و رنگ
به متن بویای فصلی سپیدپر درنگ
از رویای رنگین یاسمن

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    تیر 18, 1399

    سلام و درود 🌹🌹🌹

  2. بوی تورا
    بامشام نه
    هرشام وصبح،
    باجان کشیده ام

    بداهه

    سلام وعرض ادب واحترام خدمت استادارجمندم
    درودفراوان وسپاس ازسرایشهای سراسرپیچشتان👏👏🌻🌼🌻

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

  4. محمدعلی رضاپور

    تیر 27, 1399

    سلام و درود و سپاس
    از حضورتان،
    و ای کاش!
    از نقدهای ارزشمند شما در کارگاه ششم
    بی بهره نمانیم!
    سپاس فراوان ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا