🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شوق وصال می رسد لحظه به هجر کن نظر

(ثبت: 210201) خرداد 8, 1398 

حال پر اضطراب را دور ز خود کنم ولی
تا که رها ز سوز دل رنج حیات یک دمی

اهل نصیحتی شنو پند بگویمت گران
تا که خودی رها ز تن جلوه حیات دنیوی

شوق وصال می رسد لحظه به هجر کن نظر
با نظری تو را بصر جذب به سمت اُخروی

عاشق دل شکسته ام همچو پرنده ای دلا
خسته چنان گریز پا دور ز خلق منزوی

ای که چو سرو قامتی بید صفت خمیده ای
مشعل آفتاب بین از رخ هر پریوشی

بادیه را رها کنی شهر نشین شوی ولی
منتظران در انتظار عدل جهان گستری

نیک نگر عتاب لا خلوتیان جلوتی
مشعل آفتاب را هر جهتی که رؤیتی

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها
  1. زانا کوردستانی

    خرداد 8, 1398

    درود بیکران عرض میکنم

    احسنت شاعر ارجمند

    احسنت به سروده ی زیبای شما

    👏👏👏👏👏👏🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐💐💐در پناه خدا

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 8, 1398

      سلام علیکم استاد ارجمند آقای فلاحی عزیز

      سپاس از حضور سبزتان….

      زیبا خواندید…

      🌿🌷🌷🌺🌺🌸🌺🌺🌷🌷🍃

  2. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1398

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست
    دستتون درد نکنه

    در پناه خدا 🌿👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 8, 1398

      سلام استاد بزرگوار جناب آقای خراسانی عزیز

      سپاس از حضور سبز بهاری تان …

      ممنون از همراهی تان …

      در پناه ایزد منّان

      🌿💐🌷🌸🌷💐🌿

  3. علیرضا حکیم

    خرداد 9, 1398

    درود بزرگوار جناب بایبوردی
    زیبا بود
    موفق باشید

    • ولی اله بایبوردی

      خرداد 9, 1398

      سلام استاد حکیم ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از حضور سبزتان

      زیبا دیدید .

      🌹🌺🌺🌺🌹🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا