🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شِیسان

(ثبت: 248079) خرداد 8, 1401 

شِیسان

شب با رفیق نارفیق و نامسلمانی…
پشت سرم حالا نماز ظهر می‌خوانی!

این رندی از بابای شیطان هم نمی‌آید!
اُم‌الوقاحت، این وقاحت تا چه میزانی؟!

ذات تو را گرچه نشاید جستجو کردن
تلفیق نفرینی‌‌ترِبن انسان و شیطانی

شیطان به شیطانی خود درمانده از فهم‌ات
عاجز به ادراک تو مانده فهم یزدانی

کفر است اگرچه این که گفتم هیچ باکی نیست
یک ماورا شیطان درون بًعد انسانی

احوال مافوق شیاطین در خودت داری
ترکیبی از شیطان و انسانی تو
” شِیسانی ”

نامت مبارک نیست همچون خلق و خوی تو
گفتن ندارد، خود تو این ناگفته می‌دانی!

#کیوان_امیری_فر

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. خرداد 8, 1401

    سلام ودرود بر شاعر خوب ما جناب امیری فر گرانقدر
    بسیارزیبا دستمریزاد👏🏻👏🏻👏🏻🍃☘🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا