🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکار واژه

(ثبت: 233193) آبان 14, 1399 

 

شباهنگام چشمانت ، به قدر جان خریدارم
شبت را وعده ده اکنون ، که من دنبال دیدارم

شبیه تشنه ای هستی ، برایت آب می گردم
شرابت گر بخواهد لب ، سبوی عشق بر دارم

شکر شیرین شده آری ، گمانم خنده ات دیده
شریک مهر چشمانت! چو مژگانت بر او یارم

شنیدی شعر می گویم شکر می ریزد از شعرم
شنیدم واژه ی شعرت، که اکنون من گرفتارم

شدی مدهوش یک واژه ؟ صدای شعر می آید
شکارت می کند واژه چه زیبا شد شب تارم

#ل هدایتی

 

 

 

 

نظرها
  1. آبان 14, 1399

    موفق باشی🌷🌷

  2. آبان 14, 1399

    موفق باشی🌹🌹

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 14, 1399

    سلام و درودفراوان دارم زیباست شادکام باشیددر پناه خدا🙏🍃🌿💐

  4. جواد مهدی پور

    آبان 14, 1399

    درود بر شما بانو هدایتی گرامی

    لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🙏💐

  5. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    درودها مهر بانو
    خرسندم که درسایت از اشعار شما میخوانم
    غزلی بسیار زیبا سرودی دستمریزاد
    و خیلی زیبا تمامش کردی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  6. محمودی

    آبان 28, 1399

    بسیار زیبا.
    لذت بردم

  7. درود
    بسیار
    زیبا🌺🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا