🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکرانه…

(ثبت: 235910) بهمن 13, 1399 
شکرانه…

 

سِپاس و شُکرِ فَراوان… خُدایِ عالِم را…

که هَدیه کرده به ما جِسم و جانِ سالِم را

هَمان کسی که به تاوانِ… آهِ یِک مَظلوم…

به زیر می کِشَد از تَختِ ظُلم… ظالِم را.

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):