🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکسته

(ثبت: 248753) تیر 4, 1401 

 

نیش می زند
دندان شیری هما
به قلم های قلم

#مینا_یارعلیزاده

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود بانو
    زیبا است
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    تیر 4, 1401

    سلام

    تا حدودی می توانم هدف شعر را بیان کنم.
    شعر دارای ایهام است
    هم می تواند مطلب منفی باشد و هم مثبت
    نیش می زند می تواند گزندگی باشد و هم رشد

    فکزم را به خودش مشغول کرده

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا