🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه موج

(ثبت: 248259) خرداد 13, 1401 
شکوه موج

 

شکوه موجِ دریا را

ببین در چشم ساحل ها

اگر در بین آن باشی

نه موج بینی نه دریا را

 

حسن_سهرابی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    خرداد 13, 1401

    سلام طیب الله
    نگاشته ی ژرفخیزی است

  2. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 13, 1401

    شکوه موج دریا را ببین
    در چشم ساحل ها
    احسنت
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا