🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شکوه

(ثبت: 218648) آذر 11, 1398 

شکوه

ای بی هنران خفته اندر زر و زور

وی بی خبران بسته چشم کر و کور

ای ظلمتیان مانده بر پایه جور

ای عدل ستیزان از انصاف بدور

ای مکر فروشان جنایت پیشه

وی بیخردان در خیانت مجبور

ای غرب گرایان ز خود بیگانه

وی ملک فروشان سراپا مزدور

ای بسته بر انهدام ایران پیمان

ای غربتیان در سفاهت مغرور

شرمنده ما نمی شوید از آن روی

کز عرق تهی شدید و از شرم بدور

ادامه دارد…

۹۸/۰۹/۱۰ مرتکب شدم…ر.زم

#رضا_زمانیان_قوژدی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. گله از روزگار….

    از زبان جانی سوخته ….

    چه باید گفت :

    استاد زمانیان عزیز

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🍃

    بی خبر از واقعیت هم اتاق
    زرمداران ، زور بینم قلچماق

    با ریاکاری چنان کاری کنند
    ملک را ویران به خاطر کلِّه شاق

    ولی اله بایبوردی

    11 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🍃💐🍃🌺🌸🌸

  2. سپیده طالبی

    آذر 11, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد زمانیان گرامی قدر
    سروده تان بسیار زیبا پر صلابت بود
    دست مریزاد و درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا