🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

نظرها
  1. علی معصومی

    شهریور 1, 1398

    درود و ارادت

    🌿👏👏👏👏👏🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 1, 1398

    سلام و درود به عزیزانم
    به علت کار کشاورزی قادر به پاسخگویی محبت عزیزان نیستم
    در پناه خد شاد و سربلند باشید 🌿❤️🌿

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 1, 1398

    سلام و درود و ارادت🙏

  4. ولی اله بایبوردی

    شهریور 1, 1398

    سلام و درود

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌺

    سرایی کهن ، نامِ ایرانیان
    به الگو زبانزد به فرهنگشان

    چه شیرین زبانی ، به شیوا قلم
    هنر عرضه شد رایگان بر جهان

    ولی اله بایبوردی

    01 / 06 / 1398

    🌈🌈🌈🌹🌈🌈🌈

  5. مسیحا یاری

    شهریور 1, 1398

    سلام عالی بود در مورد دیگر زبانها هم مقاله بگذارید ….اینجا سایت جهانیست …. لری .ترکی …و

  6. فائزه ناظر

    شهریور 1, 1398

    سلام
    ممنون استاد چه ویدیو خوبی بود 👌

  7. … سلام استاد
    احسنت…

    تا زبان – مادر – سرخ است،
    هیچ ناپدری گنگ و در بدری
    مهربان تر از او نخواهد شد!

    پژواره

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    شهریور 2, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  9. امیر جلالی

    شهریور 2, 1398

    بنده حقیر همچون همیشه بهره بردم و آموختم از محضرتان… برقرار باشید و سلامت و سربلند نیز… درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا