🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شیپوری

(ثبت: 5295) دی 18, 1396 
شیپوری

 

 وای ، وای

“نفس”

جز  به اشتیاق معرفت

بیرون  نمی رفت

وای  دیگر

” ترانه ، هایم “

نامیرای  سرودی بلند

چون رعد

در شیپوری آذرخش

خطی  سپید در شب

می  کشـــــــــد…

نوید باران

میانه  دل دادگیهای  ابر ،

ردّ گامهایش

آغوش امید از نسرین ونسترن

پر می شود …

 “روز”

 از  پیمانه   های  چشم من می گذشت

رقم گلگونی

از مرزهای  انتظار

فراتر  می رفت …

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):