🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاحب خانه ی دل

(ثبت: 220364) دی 16, 1398 
صاحب خانه ی دل

 

ستون خانه که نباشد
سقف را
کجای دلم
بگذارم
تو باش
خانه به دوشِ
مهرت می شوم
اصلا
در چهارخانه های پیراهنت
جایم ده
ای عشق!
بی تو
با چه حرکتی
کجای زندگی
قدم زنم
قلعه به قلعه
شاه تویی
کیش و مات رُخَت
منم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا