🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صاحب دردی

(ثبت: 218951) آذر 24, 1398 
صاحب دردی

از هر آن راه آیی
در دلم جا داری
من به معصوم
دو چشمان تو
عادت دارم
به تو ایمان دارم
که تو از درد
به سوی من دل خسته
قدم برداری
صاحب دردی
و
از درد به خود
می نالی
علّت درد ز چیست
از چه است
نیست
چه چیز
؟

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌺🌺🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد دهنوی ارجمند

      ممنون و سپاس از حضورتان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1398

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم جناب بایبوردی عزیز

    دلتنگتان بودم

    همیشه از اشعار خوبیتان لذت می برم

    این بار هم

    زیبا و دلنشین می سرایید

    سر بلند باشید به مهر

    درود هاااااااا

    ارادتمندتانم
    💐🌿🙏🌿💐

    • سلام

      استاد ارجمند جناب مهدی پور گرانمهر

      نهایت امتنان

      سپاس از دیدگاه خوب و با ارزشمندتان

      شاگرد نوازی می فرمایند استاد عزیز

      زنده باشید و سربلند

      تقدیمی : ❤️

      چشمِ بیدارِ زمستان ، خفته لا
      خفته چشمانِ بهاری شد گشا

      گر چه؟ بیدارِ جهانی ، گوشه گیر
      منزوی در گوشه ای چون ماه سا

      ولی اله بایبوردی

      24 / 09 / 1398

      🍃🍃🍃🌿🌸🌿🍃🍃🍃

  3. من به معصوم
    دو چشمان تو
    عادت دارم

    درود و ارادت استاد بایبوردی گرانقدر
    به به! چقدر روان و دلنشین و خوش آهنگ سرودید
    بهره بردم، درودبرشما
    زنده باشید و برقرار به مهر🍃💐💐💐🌈

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      ممنون از دیدگاه باارزشمندتان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌸🌺🌸🌈🌈

  4. درود بر شما استاد بابیوردی عزیز.
    مثل همیشه زیبا و دلنشین.
    چرا به انوشا نمی آیید؟!
    زنده باشید

    • سلام

      استاد زمانیان ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌈🌈🌸🌸🌺🌸🌸🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا