🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح ازل

(ثبت: 5360) دی 29, 1396 

در صبح ازل گر ز لبت كام گرفتيم

در بستر شام ابد آرام گرفتيم

از ميكده ي چشم خمارت بت خمار

مخمور فتاديم ز بس جام گرفتيم

از طره  ي زلف سيهت نيست گريزي

عمريست كه كاشانه در اين دام گرفتيم

با تير نگاه تو به خون گرچه تپيديم

شاديم كه با عشق سرانجام گرفتيم

شد موی سپيد از غم هجر تو سيه دل

خوش تحفه اي از گردش ايام گرفتيم

ديريست كه از غمزه ات اي فتنه ي دوران 

چون (سالك ) سودا زده الهام گرفتيم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درودتان باد       

      و    

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      عرض ادب وارادت نازنین استاد

      سپاس از لطف شما

  2. طارق خراسانی

    بهمن 1, 1396

    سلام و درود بر  دوست شاعرم

    عزلی زیبا و عارفانه ای از شما را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا

    • سالك همداني

      بهمن 7, 1396

      درود بیکران نازنین استاد ارجمندم

      مهرتان را فراوان سپاس

      دستبوس وارادتمندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا