🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح زیبای خزان، بهرتو خوش است

(ثبت: 5186) آذر 26, 1396 

صبح زیبای خزان، بهرتو خوش

جام پُر باده ی جان، بهرتو خوش

می شنیدم چه سراسیمه بهار

می رسد عطر فشان، بهرتو خوش

من و این بختِ سـیه، پیری و درد

بختِ اسپید و جوان، بهرتو خوش

عشق، هادیِ تو هر جا بروی

آن اَبَر مهرِ جهان، بهرتو خوش

یارِ خود را به سلامی شادم

روز فرخنده، چنان، بهرتو خوش

شاه بیتِ غزلم، گوهرِ عشق

شعرِ خورشید نشان، بهرتو خوش

طارقم  یارِ خراسانی تو

از من این شعر روان، بهرتو خوش

طاارق  خراسانی

12آذر 1392