🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صبح چشمت ای گل زیبا بخیر

(ثبت: 2047) مرداد 3, 1395 
صبح چشمت ای گل زیبا بخیر

صبح چشمت اى گل زیبا بخیر

موجِ عطر افشانى ات بر ما بخیر

بى نگاهت ماه،  شب آواره بود

مهر را مهری ، بچرخد تا بخیر

یک نگاه تو، مرا دیوانه کرد

با تو هر روزِ منِ شیدا بخیر

بود امروزم بخیر از بودنت

روزِ تو تا آن سرِ فردا، بخیر

موج چشمانت چه ها با من نکرد ؟!!

موج های آبی دریا  بخیر

از خيالت دور، هر كابوس تلخ

پرسه ات در کوچه ی رويا بخير

مثل لبخند سپيد نسترن

گامهايت بر تن دنيا بخير

چون نسيم از عطر صبح آكنده اى

مقدمت بر باغ و بر صحرا بخير

کودتای چشم تو ویرانگر است

بگذرد ای کاش ، این غوغا بخیر

خير باشد ، چشم وا كردى به من؟

صبح چشمت اى گل زيبا بخير

3مرداد 1395