🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای عشق

(ثبت: 211059) تیر 3, 1398 

تو با من قهر و من هم با خودم قهر
ندیدم روی خوش تا حال از دهر

تهی شد آسمان از بال گنجشک
صدای عشق خاموش است در شهر

محمدعلی ساکی

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 3, 1398

    سلام و درود بر جناب ساکی عزیز

    خیلی این شعر زیبای تان در من اثرگذار بود
    شعر به معنای واقعی شعر است .
    این تهی شدن آسمان از بال گنجشک و خاموش شدن صدای عشق پیوستکی عمیقی باهم دارند .
    دلمریزاد

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏❤️🌿

  2. درود بر شما
    عالی بود🌷👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا