🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صدای قلب من

(ثبت: 14439) بهمن 25, 1397 
صدای قلب من

تورا من با نفسهایم صدا کردم
صدایم را اگر چه باز نشنیدی
ولی من هر نفس نام تورا خواندم
به عشق من چرا هربار خندیدی
اگر هر لحظه ام با یاد تو طی شد
چرا در یاد تو نقشی نبود از من
بگو ای نازنین با من بگو یک بار
چرا در قلب تو نقشی نبود از من
نمیبینی چه اشکی ریزمو گویم
فقط دارم تمنای وصالت را
دل هر سنگ میگرید برای من
تو پنهان میکنی از من وجودت را
دلم دریا شدو در ساحلت افتاد
ولی سنگی شدی بر سینه ام خوردی
دلم این بار ماهیشد برای تو
شکستی تُنگ دل آرامشم بردی
تورا با قلب خود تکرار میکردم
ولی قلبم شکستی و صدا گم شد
برای باقی عمرم چه خواهم من
چرا که یاد من درخاطرت گم شد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی احمدی

    بهمن 26, 1397

    بسیار بسیار زیباست رقص قلم شیوایتان مانا و نویسا باد مهربانو ناظر والاقدر شاعره گرامی🌺🌺🌺🌺🌺

    • فائزه ناظر

      بهمن 26, 1397

      سپاس
      زیبا خوانش نمودید

      لطف شماست
      💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا