🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صفاهان

(ثبت: 14175) بهمن 29, 1397 

صفاهان 6 با صفا تـر شد ، در ايران
صفا بخش و نكوتـر شد در ايران
صفاهان شهـر نيك و با صفا بود
مصفا بود و صادق تـر شد در ايران
صفاي آب آن زاينـده رودش
فزون از بحر7 احمر شد ، در ايران
صفاهان از شهيـدان ، با صفـا شد
به راه ديـن ، جلوتـر شد در ايران
شهيـد از بهـر دينداري ، فـزون داد
به پاس دين هنـرور شد در ايران
به فيض و رحمت و لطف خداوند
به بُعد دين ، مظفـر شد در ايران
طرفـداران آن حـزب الهـي
به پاس دين داور شد در ايران
شهيدانـش چو اصحاب حسينـي(ع)
چو آن عباس و اكبر(ع) شد در ايران
هـر آنكس شيعه ي خاص علي(ع) بود
براي دين ، چو قنبـر شد در ايران
هزاران از شهيدانـش چو اكبر(ع)
به خون خود ، شناور شد در ايران
حسن بهر شهيدان ، شعر مي خواند
كه شعرش همچو محور شد در ايران

٭٭٭
6- اصفهان 7- دريا

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا