🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلای خداوندی داد

(ثبت: 256908) اسفند 17, 1401 

 

باب افتاد

و باب الباب افتاد

و پریشان گروه پناهندگان به ابواب

صلای خداوندی داد

به اغنام الله

میرزا حسینعلی بهاء.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

نظرها 13 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1401

    سلام

    میلاد نور مبارک

    چون می دانم بهاییت دست ساز صهیونیست هاست کارت را می، ستایم.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👌🌹🌿

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      زادروز حضرت حجت بر شما بزرگوار مبارک
      در پناه یگانه ی مهربان باشید
      🙏🌿🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌿🙏

  2. صفا یغمایی

    اسفند 17, 1401

    درود دوست گرامی
    آفرین
    اسعدالله ایامکم سعیدا
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 17, 1401

      درود و سپاس تان جناب یغمایی گرانقدر
      عیدتان مبارک بزرگوار
      🌸🌺🌺🌺🌸

  3. علی زمان خانمحمدی

    اسفند 17, 1401

    بسیار عالی بود ارجمند و گرانمایه هزاران درودتان باد

  4. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارو فرهیخته ام

    به امید روزی که فقط برای خود انسان صرف نظر از هر عقیده و مسلکی که دارند ارزش قایل باشیم و به حقوق اولیه ای که دارند احترام بگذاریم
    چون معتقدم انسانها صرف نظر از هر ایده و مسلک ومرام ودینی که داشته باشند دارای یک حقوق اولیه ای هستند که این حقوق یک بار مصرف هم نیست و بر اساس همان حقوق حق انتخاب دارند و محترمند . و سعی نکنیم دیگران را قضاوت کنیم . و از صمیم قلب لا کراه فی الدین را بپذیریم آن هم بدون هیچ پیش شرطی در ضمن معتقدم که دین باید اخلاقی باشد و نه اینکه اخلاق دینی باشد .
    مهرتان افزون و ارادتم فزونتر باد

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان و عرض ادب و ارادت
      استاد گرانقدرم
      بله، مطلب در نقد پیامبران دروغینی است که مردمانی را فریفته اند.
      طبعاً در رفتار با هر انسانی باید جنبه های اخلاقی را رعایت نمود و از زیاده و کم روی پرهیز.
      نمونه های اخلاق اسلامی را در برخورد حضرات اهل بیت با غیرمسلمان ها دیده ایم همچون عدالت مولا علی در در دادگاه اسلامی در حضور فرد مسیحی (یا یهودی)
      و بردباری امام صادق با شخص زندیق.

    • اسفند 18, 1401

      👏👏👏 درووود استاد جمعی مرحبا

  5. سعید فلاحی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما استاد رضاپور

    لذت بردم از سروده‌ی جنابتان

    پیروز باشید

    عیدتان مبارک
    دعای خیر حضرت بقیةالله روحی و ارواحنا له الفداء بدرقه‌ی جان و مالتان

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان برادر بزرگوارم جناب فلاحی بزرگوار
      عیدتان مبارک
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان

  6. علی معصومی

    اسفند 17, 1401

    سلام بر جناب رضا پور نازنین
    دوست گرامی
    ♡♡♡♡
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      جناب معصومی عزیز
      عیدتان مبارک
      ❤️❤️❤️❤️❤️
      🌿🌺🌿🌺🌿🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا