🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 صلح

(ثبت: 242160) مهر 19, 1400 
صلح

 

سرود این سخن پیر فرزانه ای
به صلح است شادی ، به جنگ است غم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    عالی ست
    به امید برقراری صلح و امنیت در سراسر جهان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1401

    با خیالی صلحشان و جنگشان
    با خیالی فخرشان و ننگشان
    💐🙏👏👏👏👏

    درود بر شما استاد طارق ارجمند

    تک بیت نغز و پر معنا

    سر بلند و پیروز باشید به مهر

    💐🌿🍃🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏❤️🌹

  3. مهدی سیدحسینی

    آذر 24, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا