🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ضامنِ آهو

(ثبت: 262158) تیر 30, 1402 

 

سلام من به حضرت عشق
ضامن آهوان خسته
کنار پنجره دل من
به شوق آسمان نشسته

از اینکه میخری دلم رو
از اینکه میبری هزاربار
دعای هر شبم همینه
بدم ولی منو نگه دار

همین الان بگیم باهم
رضا جانم رضا جانم
بریم تو صحن آزادی
من از پرواز می‌خوانم

میخوام مثل کبوترهات
تو این صحن و سرا باشم
فقط شب‌های جمعه با
اجازه کربلا باشم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):