🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار امید کیانی
امید کیانی

ارشاد!

امید کیانی 24 شهریور 1402

 

گرگان سوارِ دسته‌ی جارو

خوانش: 133

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

امید کیانی

شاعری

امید کیانی 01 شهریور 1402

 

شاعری یخ‌بسته

سایر

خوانش: 215

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

امید کیانی

بغلم کن

امید کیانی 05 مرداد 1402

 

زندگی بی‌تو در این خطه، فقط علافی‌ست

خوانش: 77

سپاس: 6

 

سلام من به حضرت عشق

چهارپاره

خوانش: 76

سپاس: 1

 

من عاشق چشمان تو، عشقم بنگر تا

خوانش: 88

سپاس: 0

 

گفته بودم دوستت دارم

خوانش: 57

سپاس: 2

امید کیانی

قلم

امید کیانی 15 تیر 1402

 

در میان جمع ما گردیده مستی محترم

خوانش: 74

سپاس: 1

 

شنا بکن تو درون دلی که بیدار است

غزل

خوانش: 83

سپاس: 3

 

سرگشته عشق تو شدم در وطنِ دل

تک بیت

خوانش: 68

سپاس: 2

امید کیانی

بد نیست

امید کیانی 19 خرداد 1402

 

تنفر دارم از سیگار

غزل

خوانش: 88

سپاس: 4

امید کیانی

فلسفه‌ی عشق

امید کیانی 04 اردیبهشت 1402

 

شادمانی آورد عشق از نفس

مثنوی

خوانش: 76

سپاس: 1

امید کیانی

مرغِ حق

امید کیانی 03 اردیبهشت 1402

 

نه من پیله نه تو پروانه‌ای یارا

تک بیت

خوانش: 90

سپاس: 3

 

کانون گلستانی و اکنون بغلِ من

غزل

خوانش: 93

سپاس: 1

امید کیانی

سبدِ تبسم

امید کیانی 18 فروردین 1402

 

تو باشی یک سبد باشد پر از لبخند و زیباتر

غزل

خوانش: 88

سپاس: 4

امید کیانی

دلبرانه

امید کیانی 07 فروردین 1402

 

گفتی بگو غزلی گفتمت عزیز

غزل

خوانش: 82

سپاس: 0

امید کیانی

مه‌رخ

امید کیانی 05 فروردین 1402

 

نشستم بر لبِ ایوان و دیدم مَه کنار مَه

تک بیت

خوانش: 115

سپاس: 4

امید کیانی

تماشا

امید کیانی 04 فروردین 1402

 

بالای سرت فرشته پرواز کند

غزل

خوانش: 92

سپاس: 0

 

هوایِ عاشقی، رقص و کلاه و شال و یک چکمه

غزل

خوانش: 76

سپاس: 3

امید کیانی

گیسو

امید کیانی 01 فروردین 1402

 

عاشق شدم و ندادم عمری به هدر

خوانش: 91

سپاس: 4

 

در بارگهِ صورت‌اش آمد لبِ مستم

غزل

خوانش: 115

سپاس: 5