🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماهِ امید

(ثبت: 261723) تیر 17, 1402 

 

من عاشق چشمان تو، عشقم بنگر تا
عاشق شود این ساحل ویرانه چو دریا

هم غبطه خورد شب به تمامیت مویت
هم برده حسد از لب تو جمله شکرها

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :