🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح سرخ

(ثبت: 262339) مرداد 4, 1402 

 

قلم هایی تا مرفق در مرکب خون
طرح سرخی از لاله ی سرنگون کشیدند
در گوش خنجر از حنجره ی اصغر
نوای آزادگی می پیچید
گوشواره را با گوش
غنیمت جنگی می شمرد
غروب آغشته به جنون

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    مرداد 4, 1402

    درودها یر شما
    جناب محمدی نازنین
    و
    قلم توانمند تان
    احسنت یر شما
    ♡♡♡
    شفق
    سرخی سپیده
    در تارک آسمان
    خبر امدن خورشید
    در سجدگاه ازل
    قدقامتی از نوز به پا خواه‌د کرد
    چکاد خاک آلوده اش

    🌹🌹🌹🌹

    • مهدی محمدی

      مرداد 4, 1402

      سلام و عرض ادب استاد گرانمهرم استاد معصومی عزیز

      بسیار سپاسگزارم از حضور سبز و قلم فاخر و بداهه زیبایتان در صفحه شاگرد کوچکتان

      متشکرم و تابنده باشید به مهر🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 4, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

    التماس دعا

    • مهدی محمدی

      مرداد 5, 1402

      سلام و سپاس بیکران استاد رضاپور عزیز و ارجمندم

      تابنده باشید به مهر استاد گرانقدرم

      همچنین محتاجیم به دعا

      دعاگویم

  3. محمدعلی رضاپور

    مرداد 4, 1402

    السلام علیک یا اباعبدالله
    و علی الاَرواح التی حَلَّت بفنائک
    علیک منّی سلام الله
    ابدا ما بقیتُ و بقیَ اللیلُ و النّهار
    و لاجعَلَهُ اللهُ آخِرَ العهد منّی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    و علی علیّ بن الحسین
    و علی اولاد الحسین
    و علی اصحاب الحسین
    ❤️🙏

    • مهدی محمدی

      مرداد 5, 1402

      بسیار عالی متشکرم بی نهایت. ❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا