🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 5346) دی 26, 1396 

بنام خدا

 

 

 

 

به حضرت سیدالشهدا (ع)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در شب ساکت ِ
عاشورا

شمع ها را
خاموش کرد
و بیعت ها را
برداشت
تا نور خدا را
بر نیزۀ داغ
وعده بگیرد

 

 

 

 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

 

سه تخلص  ( نورانی شیرازی  ,   حسین شیرازی  ,   نصرتی )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها