🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طرح عاشورایی

(ثبت: 5457) بهمن 17, 1396 

 

 

بنام خدا

به حضرت سیدالشهدا (ع)

 

نامه های
سرخ ِ
کوفیان ,

گریه ها
کردند
اما
در ظهر
عاشورا ,
بیعت ِ
خدا را
معنی کردی

 

سید محمد حسین شرافت مولا

سه تخلص  ( نورانی شیرازی  ,   حسین شیرازی  ,   نصرتی )

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):