🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طلب امداد دارم از عزیزان

(ثبت: 221591) اسفند 2, 1398 
طلب امداد دارم از عزیزان

 

1

بنالم همچو مرغی در گلستان
میان گل بوته هایی ناله افغان

به پیرامون خود گاهی نگاهی
طلب امداد دارم از عزیزان

2

رها از دنیوی جانب به عقبا
تقلّایی کنم با توشه تقوا

درو کِشتی زمینی را همان روز
به تقوا توشه ای کردم تقلّا

3

رها جانی ز جسمی با دل آرام
روم جایی به دور از خاص یا عام

گذر از معبری وادی به وادی
که با همراه او هر جا دلارام

ولی اله بایبوردی

05 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سمیه صباح

    اسفند 2, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب استاد بایبوردی گرامی قدر

    درودهای بیکران بر شما باد.

    در پناه حق🌺🍃🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 3, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      ممنون از حضور سبزتان

      سپاس از دیدگاه ارجمندتان

      🌺🌺🌸🌺🌺💐

  2. حامی شریبی

    اسفند 2, 1398

    با سلام و عرض احترم
    خدمت استاد نازنین دل
    جناب بایبوردی بزگوار و اندیشمند

    قلمت
    صمیمی و ستودنی ست
    مهر آفرین
    پاینده باد دل و قلم
    مرد شعر خوبیها
    🌹🌹🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 3, 1398

      سلام

      استاد فریخته جناب شریبی ارجمند

      سپاس از دیدگاه ستودنی

      ممنون از همراهی تان

      در پناه یا هو یا من لا هو الا هو یا هو هو المطلوب

      شادکام باشید

      💐 تقدیمی : 💐

      با نجابت شعرهایم را نگاه
      عبرتی گیری که دوری از گناه

      ای مخاطب گوش کن تا بشنوی
      پندِ اشعاری بگیری توشه راه

      ولی اله بایبوردی

      02 / 12 / 1398

      🌸🌸🌸🌸🍃💐🍃🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا