🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طمع

(ثبت: 234697) آذر 29, 1399 

 

بی خبر رخنه بکردی بر اموال من
آتشی انداختی در سیه چال من
زخم بستر گرفت تنم با آتشت
دل نمی سوزد بر دل پُر زخم حال من

منوچهر فتیان پور(راد)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا