🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طناب بیم

(ثبت: 209427) فروردین 31, 1398 

باور کن
اگر دیر به تو رسیدم
هنوز
در خواب کتابی بودم
که الفبای تو را نمیشناخت

یا طعم ‌حروف اشتیاق را
در زیر زبان یاوه گویان
به گمنامی
شنیده بود

باور کن
وقتی
دیر ترین آفتاب هم
بر پوستت
حرام باشد
باید که طعم خودت را
در صبح نارس پائیز
بر سفره ی دفترت بنشانی
یا همواره
به شکل لبخند پوسیده ای
در صورتکی عاریه باشی
تا بر گردن شب معصومت
طناب بیم ببافند

باور کن
در عصری که نیلوفر
در دل مرداب ستودنی میشود
باید که استعداد کلمات را
در جایی دیگر
شاید به کامی دیگر
بیابی

باور کن…..

#مستانه_دادگر
#ماهور

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 31, 1398

    سلام و درود بر مستانه عزیزم

    دعا می کنم سلامت باشی و بسرایی تا کمبودی در شعر های عاشقانه ی خوب نداشته
    باشیم .
    آفرین بر قلم سحر آمیزت

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌺

  2. زانا کوردستانی

    اردیبهشت 2, 1398

    درودتان

    احسنت شاعر جان

    موفق و موید باشید انشاالله

    👏👏👏👏👏

    شادکام باشید
    در پناه خدا
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا