🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طناب چاه

(ثبت: 234122) آذر 13, 1399 

« طناب چاه »

مسلمان ها به هم باشند برادر
چرا بر گمرهان در جستجوئيد
طنابِ چاه مردم را مجوئيد
به چاه افتيد و آن ره را مپوئيد
نـشايد همره هر بلهوس1 رفت
اگر رفتيـد در جنگ عدوئيد2
چرا با خويشِ خود، بد طبع و خوئيد
چرا با هم ، چنان سنگ و سبوئيد3

٭٭٭
1- هوسباز 2- دشمن 3- كوزه
حسن مصطفایی دهنوی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر اصلانی

    آذر 13, 1399

    سلام و درودها جناب مصطفایی دهنوی
    به جای در جنگ عدوئید اینطور خواندم:
    در چنگ عدوئید
    دستمریزاد
    👏👌🙏

    • سلام و درود
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    آذر 13, 1399

    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

    • سلام و درود استاد معصومی
      سپاس از حضورتان
      در پناه خدا باشید
      🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا