🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طواف خانه ی حسینعلی

(ثبت: 256897) اسفند 13, 1401 

 

در نماز، روی شان به آستانه ی حسینعلی ست

حجّ شان طواف خانه ی حسینعلی ست

گوسفند شان خطاب کرده است.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نقدها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 13, 1401

    ویرایش
    لَخت دوم:
    حج، زیارتی ز خانه ی حسینعلی ست.
    پ. ن:
    برای درست و دقیق بودن سروش بالا بر اساس منابع فرقه ی خودساخته ی بهائیت، بهتر است بجای واژه ی “طواف”، از همان “زیارت” استفاده شود
    چون حج بهایی ها، زیارت خانه ی باب و بهاء است و شخصا طواف برای زیارت را در جایی ندیده ام (و قبله ی نمازشان قبر بهاء یعنی میرزا حسینعلی).

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 13, 1401

    سلام و درود

    خیلی فنی شده است

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 14, 1401

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت
      خداوند بی همتا، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🌷🍃🙏

  2. صفا یغمایی

    اسفند 13, 1401

    درود برشما جناب رضاپورگرامی.
    🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 14, 1401

      سلام و درود و سپاس تان جناب یغمایی گرانقدر 🌺🌺🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا