🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طومار مصور عشق

(ثبت: 219442) آذر 24, 1398 
طومار مصور عشق

ترانه های آسمان
لالایی بی خوابی ستاره ها
ترنمِ نگاهِ تو
خمارِ مستیِ شب
به روی شانه های کهکشان بود
به پلکْ زدنی از تو
جهان یک سره
بیدارِ بهاران
نفس های تو مسیحایی
درون نی های وجودمان بود
تبسمِ تو
شروعِ باران
شکفتنِ غنچه های سپیدِ یاس
میانِ لبانت
نشانی از تبلورِ رنگین کمان بود
اگر چه واژه ها
عقیمِ سکوتت
در آن سکوت حتی
الفبای هستی ما
هویدای پنهان بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نقدها
  1. اکبر رشنو

    آذر 26, 1398

    درودها
    بر شما
    سرایشی مشحون احساس ودر سلاست و روانی
    می رفت به امتداد
    باارتباط وانسجام خوب در طول و عرض
    با بهروری مناسب از آرایشهای سخن ودور از حشو
    کار خود بخوبی می کرد
    واین گامهایی نزدیکتر به ارتقای شعر بود ورقم توفیق در شعر می نهاد
    وتوضیح و شرحش مبسوطست که در مقال اندک نگنجد و السلام

    • درو و ارادت استاد فرهیخته و ادیب گرانقدر
      نظر شما، من شاگرد را تشویق و ممارستی ست افزون،
      سایه ادبی شما که بر سر باشد و از محضرتان درس بگیرم بی تردید قلمم رو به افزونی و بهبودی می نهد
      سپاسی بی کران
      در پناه مهر بمانید🙏🙏🙏💐

نظرها 10 
  1. حسین قالیباف

    آذر 24, 1398

    درود بر شما
    زیبا و خیال انگیز

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

    • درود و مهر و سپاس گرامی
      به صفحه اشعارم و محفل ادبی ارزشمند “شعر پاک” خوش آمدید
      مانا باشید و برقرار به مهر🌷🌷🌷

  2. جواد مهدی پور

    آذر 24, 1398

    درود بر شما بانو یار علیزاده ی گرامی

    عالی ست

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    زنده باشید
    💐

    • درود و مهر و ارادت استاد مهدی پور گرانقدر
      گوارای نگاه پرمهرتان
      سپاسگزارم از شما گرانقدر
      زنده باشید💐💐💐

  3. مينا امينی

    آذر 24, 1398

    درود قلب خواهری
    ممنونم که می نویسی
    و خوشحالم که میخوانمت
    قلمت همواره سبز جانم❤️❤️❤️❤️😘😘😘

    • درود و سلام بر مهربانترین مهربانان، دوست ادیبِ نیک اندیش و پاک نهادم؛ “مینای عشق و معرفت”
      فدای مهرت خواهر یدونه ی خودم💞
      خوانش و حضور و پسندت ارزشمندترین موهبت الهی به منست😊
      زنده باشی و سلامت و شاد عزیزدلم😘😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️❤️💐

  4. درود بر شما.
    چه زیبل و دلنشین.
    ماشاءالله

    • درود و سلام و ارادت استاد گرانقدر
      سپاس از نگاه زیبا و پرمهرتان
      گوارای دل نازنین تان باد
      زنده باشید و برقرار به مهر
      در پناه حق
      🙏🍃💐💐💐

  5. امیر جلالی

    آذر 25, 1398

    نفس یار… حقیقتا مسیحایی است بر سینه نی .. و نی درون را به آواز وا می دارد.
    اثر زیبای شما همانگونه که انتظار می رفت واژه هایی تازه داشت و تولدی دیگر در خود را نمایان کرد.
    بر دل نشست نیز…
    درود بر شما

    • درود و سلام بر استاد جلالی ارجمندم
      سپاسگزارم از نگاهتان به شعر این حقیر
      گوارای دل پرمهرتان ادیب و شاعر زرین قلم
      مایه مباهات است حضور سبز و نظر ارزنده شما سرورم
      زنده باشید و در پناه حق🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا