🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ظهور

(ثبت: 1531) خرداد 1, 1395 
ظهور

در وصف جمال تو به بن بست رسیدست زبان

هر دم که تو را یاد کنم مست شوم از دل و جان

دیر وقتیست که ما منتظر ظهورت هستیم آقا

مولا بنما رخ تو به ما در شب نیمه شعبان

آرسین

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سحر جهانی

    خرداد 1, 1395

      

           

  2. سمانه تیموریان

    خرداد 2, 1395

    درود فراوان

    عید رو خدمتتون تبریک میگم 

  3. مينا امينی

    خرداد 2, 1395

    درودهاا

    خوشحالم از حضورتون در جمع شعرپاکی ها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا