🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(10)

(ثبت: 6539) شهریور 9, 1397 

الهم عجل لولیک الفرج

 

هرلحظه به هرمکان ترا می جوییم

هرگل را –ما- به یاد تو می بوییم

تا گاه ظهور سبز در مشرق باغ

عجل لولیک الفرج می گوییم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 9, 1397

    آفرینتان باد

  2. علی رفیعی

    شهریور 10, 1397

    سلام و عرض ادب

    دستمریزاد

    درپناه خدا موید و منصور باشد

    اللهم عجل لولیک الظهور

    آمین یا رب العالمین

    • درود جناب رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر  حضرتعالی

      خداوند یارویاورتان
      سربلندباشید

    • شهریور 16, 1397

      درود جناب رفیعی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر  حضرتعالی

      خداوند یارویاورتان
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا