🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(16)

(ثبت: 6952) آبان 4, 1397 

السلام علیک یاصاحب الزمان(عج)

 

من می دانم اگرچه ناپیدایی

با اذن خدا به عرش سرمی سایی

تا اینک اذان عشق را ساز کنی

آدینه به وقت عاشقی می آیی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):