🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(عج)(9)

(ثبت: 6490) شهریور 2, 1397 

یاصاحب الزمان(عج) ادرکنی

 

یعقوب-دلم، یوسف گل پیرهنی

تو احمدی(ص) و منم اویس قرنی

ای حضرت عشق با دلم می گویم

تو عشق منی عشق منی عشق منی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. علی رفیعی

    شهریور 2, 1397

    صلی الله علیک یا اباصالح المهدی عج

     

    سلام و درودها سیدگرانقدر استادابوطالبی نژادعزیز

     

    بسیار زیبا… دستمریزاد…ان شاءالله ماجور باشید

     

    اللهم عجل لولیک الفرج

     

     

     

     

     

  2. رضا زمانیان قوژدی

    شهریور 2, 1397

    سلام بر شما سید بزرگوار

    اجرتان با آقا امام زمان(عجل الله تعالی فرجه)

    زیبا و دلنشین سرودید.

    قلمتان نویسا به عشق

    • درود جناب زمانیان قوزی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      سربلندباشید

  3. عظیمه ایرانپور

    شهریور 4, 1397

    ذرود بر شما

    موزون و زیباست

    قلمتان سبز

    • درود خانم ایرانپور گرامی
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر سرکارعالی
      سربلندباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا