🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(17)

(ثبت: 216889) آبان 4, 1398 

ما منتظریم صبح آخر برسد

خورشید ز پشت کوهها سر برسد

عالم گردد روشن از نور ظهور

هنگام وصال دل و دلبر برسد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام و درودتان باد بزرگوار

    اللهم عجل لولیک الفرج

    حق یارتان

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  2. علی معصومی

    آبان 5, 1398

    درود ارجمند
    انتظار است که شد
    نام و نشان من تو
    ….
    بسیار زیباست
    اما
    مصرع سوم را اینگونه خواندم:
    روشن شود آسمان از انوار ظهور
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • درود جناب معصومی عزیز
      سپاسگزارم از اظهارلطف وحسن نظر حضرتعالی
      ازپیشنهادتون متشکرم
      برقرارباشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا