🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقانه هایی برای موعود(21)

(ثبت: 218503) آذر 9, 1398 

اللهم کن لولیک الفرج

هر جمعه که بگذرد امیدی در دل

می روید چون صبح سپیدی در دل

می گویم صبح جمعه ای دیگر او

می آید با بهار و عیدی در دل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اجرتان با ولایت

    استاد ارجمند

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌸

    بگذرد ایام ، آید جمعه ها
    بینِ مایی هست والی هر کجا

    با امیدی فهم کن گر آرزو
    آشکارا میوه دل زهرای ما

    ولی اله بایبوردی

    09 / 09 / 1398

    🌈🌸🌈🌸🌈🌸🌈

  2. مينا امينی

    آذر 9, 1398

    اللهم عجل لولیک الفرج

    درودها آقای ابوطالبی
    سپاس از اشتراک گذاری
    با آرزوی بهترین ها💐🙏

  3. خدا خیرتان دهد.
    لذت بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا